borta bra men hemma BäsT

hemma från örebro idag
har varit mycket roligt
måste bara skriva hur smart min kusin är .
hon trodde jag var sur så hon bara
- går du igång på det ?
jag bara - vadå går i gång på det ?
då börja hon garva och bara
-men hahah har du aldrig hört det , typ as vanlig mening ju
trodde inte ni var så dåliga på svenska i värmland
jag bara men vad betyder det då ?
- typ är du sur , fast man säger så om någon frågar om man e kåt på något
jag bara -jaha ,
hon bara ah precis som orange . en frukt och en färg lixom två olika betydelser på ett ord
jag bara - som banan , som man åker på och frukten banan
-hon bara nej för banan stavas med två n

hahahah !?! . och vi från värmland ska vara dåliga på svenska ?

men men nu blire mat & softa björn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0