yes / no

"alla kör ju på hiss & diss så kör på Yes / No :)


NO- Att det inte finns fler affärer i Arvika är ett stort NO engligt mig .
För om någon finner något skapligt snyggt  linne tex ., köper alla samma
eftersom det inte finns något annat att välja på .

- Falska människor, varför måste man spela någon annan och förstöra för både sig själv & andra istället för att vara sig själv ?

- Föräldrar som inte bryr sig om sina barn, Finns inget värre än när föräldrar helt & hållet skiter i sina barn .
Det är ju helt förskräckligt , tänk att ens kunna slå sitt barn , eller låta den göra vad den vill ? . typ gå ut på stan och ränna hela natten , sova ute på en bänk för att föräldern inte orkar släppa in barnet eller inte är hemma och bryr sig , finns tyvär  en hel del sånna . Tycker verkligen sånt är sorgligt att kunna göra så mot sina barn  .

- vintern .Den är kall sliskig & finns aldrig något att göra .


----------------------------------------------------------
YES

+ Julen , finns inget mysigare än julen . Mysigaste tiden på hela året .

+ Att handla jul klappar , Super roligt !

+ Blogg.se ! . när man har riktigt tråkigt kan man sitta och dega framför datorn & då är bloggen bra (Y)

+ Min mamma . finns ingen bättre person än henne :) , den enda personen jag litar på  HELT . hon får mig alltid på topp ! . & jag älskar henne mest !

+ Personer som vågar vara sig själva & gå klädda i vad dom känner för . inte fjortisar som går efter varandra
utan personer med egen stil !

+ skolan . jag har faktiskt börjat tycka att skolan är riktigt kul & interessant , så det får ett Yes med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0