miss the times

åherre vad jag saknar tiden med dej !
hälsar pratar & så med dej i skolan ofc !
men är inte lika täta som förut
& det tkr jag är super synd
för du är verkligen en hur bra kompis som hellst
en av mina närmaste som jag verkligen litar på och dom är få.. väldigt få
svårt att lita på folk men litar verkligen 100% på dig
& det känns bra att ha någon som man alltid kan prata med .
för du förstår verkligen allt !
Du är en av dom som vet mest om mig och ändå har jag kännt dig kortast tid
kännt dig i ett år nu snart & är glad att jag lärde känna dig .
För du är hur underbar som hellst
minnen ? ..
mjaa det finns det många av
kommer du ihåg tex när vi skulle vara smidiga och tysta för alla hade lagt sig och jag
råka hoppa in i väggen för jag trampa fel på luft maddrassen ?
när du hoppa in i lampan .
elementet ?
när vi gjorde milkshake i ditt rum
och klockan var runt 3 på natten
med täcket och flugan xd
när vi sminkade oss i bilen där det var "bra" ljus
och när vi sen gick ur bilen var vi helt  knall oranga i ansiktet.
skriskorna i vintras ?
När vi mötte mister X i stan och du trodde han var as snygg och du verkligen avvek honom
haha , låter lite elakt men var lite kul .
när vi var på auktion och du räckte upp handen för en rostig gammal smör kniv eller var det var .
Jaa du förstår nog nu vem du är .
& jag saknar dej verkligen SÅÅ mkt !
Tänk bara hur roligt nyår kommer att bli ? .
herregud !
det kan knappast bli tråkigt med dej !

JAG ÄLSKAR DEJ PATRICIA "TICA" KARLSSON
&
DET KOMMER JAG ALLTID GÖRA
VAD SOM ÄN HÄNDER
OCH VAD ÄN FOLK SÄGER
FÖR DU BETYDER SÅ MKT FÖR MIG !


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

nej fan va söt du är moa!

ar så jävla många minnen med dig, mer kommer det bli<3

litar på dig & jag älskar dig mke

du är absolut en av de bästa<3

får bärja va er nu tyk jag

vill inte glida isär från dig igen"/

vi har fett kul och ingen kan komma imellan oss.

du är bäst och min ängel.<3

JAG ÄLSKAR DIG MOA WIDE

fisken:D

<3333333333333333333333

2009-11-14 @ 21:29:25
Postat av: Anonym

haha men bilden hatar jag dig för -.-

<3333333333333333333333333

2009-11-14 @ 21:29:58
URL: http://patriciakarlssson.blogg.se/
Postat av: patricia

seriöst bilden är nästan ett år gammal

GASH

haha

saaaaknar det

men NYÅR KOMMER BLI BÄST!

p-p-pparty i norge:D

kan de bli bättre?

NÄÄJ!:D<3

2009-11-14 @ 23:14:51
Postat av: moa

älsssk !

fisk ?

hahahah !?! <3

saknar tiden som fan måste verkligen börja vara mer nu ://

älskar dej ticca !

2009-11-15 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0